понеделник, 26 декември 2011 г.

Мъжете трябва да се научат да гледат цветя

    На земята е пълно с разнообразие от изумителни цветя, но едно си е спечелило репутация на най-красиво и божествено - жената. Цвете, което загива бавно ако не му даваш любов и обратното - разцъфва в неземна красота, отдавайки ти се изцяло, когато го обичаш. Е! Как да не го обичаш? Да, но всъщност не е така, реалността показва, че много съпрузи се оказват неспособни да обичат половинките си, особено в България. В момента на земята има толкова много не обичани жени, търсейки, но не получавайки любов, че ако ти си мъж и си с отворено сърце, способен да обича, моментално много от тях са готови да отидат с теб на самотен остров. За жалост любовта за повечето жени остава нещо от приказките и романтичните филми. Реалността в момента изглежда неприветлива за едно цвете, та макар и най-красивото. Но явно и самите жени има, какво да научат от ситуацията - щом я преживяват, и да започнат да избират по-осъзнато половинките си и партньори в живота докато смъртта ги раздели!  Все пак това е важен избор, кого ще бъде татко на децата ти.


   Основни проблеми на жените, които си губят времето с неподходящи мъже, но не предприемат нищо:
  • страх ме е, че няма да си намеря друг.(страх от самота)
  • страх ме е да не го нараня и как ще реагира.
в по-късен етап на осъзнаване, че не са един за друг:
  • страх ме е, че сама не мога да дам всичко на децата ни.

    Основни проблеми на мъжете в общуването с цветя:
  • страх ме е, че ако обичам ще стана по-нараним и нежен, а обществото ме е възпитало, че трябва да съм корав и студен.
  • страх ме е, че ако обичам, могат да ме използват.
  •  абе, кво ме караш да пиша точки тук! Любовта е за жените, за слабите... аз съм мъж и с тез две силни ръце, трябва пари да изкарвам! Нямам време за любов!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля бъдете мили и с добър тон на общуване. Благодаря!